20 nových metod pro cestovní ruch
Dne 16. října jsme se zúčastnili školení pekařů cestovního ruchu Travelbakers v Bystřici nad Pernštejnem, kde jsme měli možnost získat nové poznatky o testování služeb v cestovním ruchu, kreativním získávání zpětné vazby od zákazníků a efektivním vedení porad a meetingů. Školení vedl pan Pavel Pichler, který představil 20 praktických metod a technik uzpůsobených přímo pro oblast cestovního ruchu.
Během workshopu jsme se seznámili s inovativními postupy, jako jsou například:
- 5x proč – metoda pro odhalení pravé příčiny problému v cestovním ruchu.
- World café – efektivní způsob diskuse většího počtu lidí.
- Safari služba – nahlédnutí na produkt perspektivou uživatelů.
- Lean canvas – jednoduché a efektivní shrnutí klíčových informací.
- Uživatelské testování – postupy pro testování produktů v cestovním ruchu.
Zároveň jsme se zábavnou formou učili, jak využívat techniky, jako je A/B testování, stínování při tvorbě produktu či práce s emočními kartami. Školení nabídlo řadu praktických nástrojů, které můžeme ihned aplikovat při zlepšování našich služeb.
Velký dík patří Koruně Vysočiny za pozvání a možnost zúčastnit se tohoto inspirativního workshopu.