Marketingové aktivity a rozvoj značky destinace Vysočina v letech 2024 – 2025

mmr cr rgb

 

Cíl projektu:

Projekt se zaměřuje na zlepšení efektivity marketingové komunikace a propagace značky Vysočina a zvýšení povědomí o turistické nabídce destinace Vysočina mezi stávajícími i potenciálními návštěvníky a turisty v tuzemsku i zahraničí.

Aktivity:

  •    nový webový portál vysocina.eu
  •    marketingové kampaně v zahraničí (Rakousko, Německo)
  •    spolupráce s profesionální PR agenturou
  •    vzdělávání územních partnerů

Doba trvání: 1. 3. 2024 – 30. 11. 2025

Financování: Národní program podpory cestovního ruchu v regionech, podprogram Marketingové aktivity v cestovním ruchu

Celkem: 2 827 998,40 Kč, z toho

  •    50 % státní rozpočet ČR
  •    50 % vlastní spolufinancování