Marketingová komunikace
Vysočina Tourism každoročně připravuje svoji komunikační strategii, která je založená na datech a informacích z území. Prostřednictvím komunikace naší organizace představujeme Vysočinu jako turistickou oblast, která je neobjevená a právem čeká na její odhalení. Pro jednotlivé cílové skupiny, které naši destinaci navštěvují připravujeme speciální komunikaci v čase a v závislosti na jejich potřebách.
V letošním roce náš tým prochází personálními změnami a měnit chceme i koncepci témat, která již nebudou pouze na jeden na rok, ale na delší období.
Pro několik následujících let jsme zvolili téma „Vychutnej si přítomnost“. Ta hned v lednu odstartovala kampaní „Vychutnej si přítomnost na lyžích“ zaměřenou na zvýšení návštěvnosti v lyžařských areálech v období jarních prázdnin. V různých ročních obdobích budeme na Vysočinu zvát návštěvníky pod stejným podtitulem, např. Vychutnej si přítomnost na kole, v lese, s dětmi, s partou atd.
Hlavními projekty nadále zůstávají Venkovské památky, ke kterým se připojí Santiniho baroko, ale lákat návštěvníky budeme i na gastro a svatby.
Jako komunikační nástroje nám poslouží především online prostředí, ale i tisk, rozhlasové spoty, PR články a při zlepšení protiepidemiologické situace i prezentace na různých veletrzích.
Marketingový a komunikační plán na rok 2023
Marketingový a komunikační plán na rok 2022
Marketingový a komunikační plán na rok 2021
Baroko na Vysočině 2017 |
Sto let příběhů Vysočiny 2018 |
Filmová Vysočina 2019 |
Vysočina sklářská 2020 |
Vysočina dětem 2021 |