Vysočina vyráží na veletrhy cestovního ruchu s tématem sklářství
Nejen turistické téma roku 2020, jímž je na Vysočině sklářství, představí Vysočina Tourism na více než deseti veletrzích cestovního ruchu v Česku i zahraničí.
Až do konce ledna lze podpořit Vysočinu v anketě Kraj mého srdce. Hlasování návštěvníků a turistů probíhá v osmi kategoriích. S trochou potřebné dávky štěstí může hlasující získat hodnotnou cenu.
Setkání partnerů v cestovním ruchu otevřelo nové možnosti spolupráce
Partneři v cestovním ruchu na Vysočině se sešli v Jihlavě, aby zhodnotili uplynulou turistickou sezonu a seznámili se s novými možnostmi a plány pro tu nadcházející.
Turisté žádají regionální produkty, zaznělo od kulatých stolů
Návštěvníci Vysočiny se velmi zajímají o regionální produkty – to je jeden z poznatků, který nejčastěji zazněl u říjnových kulatých stolů na téma cestovní ruch.
Hrady, zámky, závodiště, lomy, sklárnu a další zajímavá místa Vysočiny navštívila v listopadu desítka filmařů s cílem objevit zde nový, neokoukaný filmařský potenciál.