Aktuality

Vysočina se prezentovala na Bavorské krajské zahradní výstavě ve Freyungu

1687114574809Zahradní slavnosti v Bavorsku navštěvují tisíce návštěvníků z Německa. Je to skvělá příležitost k představení nabídky Vysočiny.

Číst více...

Influencer marketing musí dávat smysl a mít příběh

IMG 7486Na území Vysočiny jsme znovu přivítali známou influencerku Kamču Lindu se svou rodinou. Naše organizace Vysočina Tourism s touto influencerkou spolupracuje již druhým rokem. Proč se tato spolupráce opakuje? Kamča je maminkou malého Andrease. Její příspěvky na sociálních sítích jsou skutečné a sdílené bez příkras. Díky dlouhodobé spolupráci mohou diváci a sledující Kamči Lindy sledovat vývoj toulek po Vysočině této mladé rodiny.

 

Youtube videa, která vznikla na základě naší spolupráce:

VLOG z Vysočiny | záchranná stanice, koupání a hrad - červenec 2022

VLOG | výletování po Telči a okolí - září 2022

VLOG | dva dny na Vysočině - Žďár nad Sázavou a okolí - červen 2023

 

Destinační management na Vysočině: Klíčový faktor pro rozvoj turistického ruchu

Meandry řeky_Svratky_Martin_Dolinský_2_1Destinační management hraje klíčovou roli ve vytváření atraktivních turistických produktů a zajištění kvalitního servisu pro návštěvníky.

Číst více...

Setkání podnikatelů: směřování Vysočiny v rámci konferenční turistiky

350926770 237528522322877_739215278281522204_nVysočina Convention Bureau tento týden uspořádala kulatý stůl s podnikateli na téma "Směřování konferenční turistiky na Vysočině."

Číst více...

Nabídku Vysočiny jsme představili tour operátorům v USA a Kanadě

usaVe čtvrtek se konal webinář na téma Zámky a hrady (jak si je rezervovat), který byl určený pro tour operátory a tour agentury v USA a Kanadě.

Číst více...

Jaký je úkol organizace destinačního managementu?

VYSOCINA jedinečná_2022Organizace destinačního managementu na krajské úrovni je odpovědná za koordinaci a správu turistických aktivit v daném regionu. Jejím cílem je rozvoj turistického ruchu, zlepšení atraktivity destinace a posílení ekonomiky prostřednictvím turistického průmyslu. 

Číst více...

Monitoring tisku: aneb co a kde o nás napsali

business-2089533 1920Jedním z nejdůležitějších úkolů naší organizace je dávat o destinaci Vysočina vědět. Naším cílem je zodpovědět potenciálním návštěvníkům destinace Vysočina na základní a zdánlivě jednoduchou otázku. Proč Vysočina.

Číst více...