“Léto na Vysočině” cílí hlavně na obyvatele velkých měst

Ales Motejl_Rokstejn_cyklo_web_4„Léto na Vysočině“, tak zní název marketingové kampaně, kterou láká letos destinační společnost Vysočina Tourism turisty na Vysočinu. Hlavní cílovou skupinou, na které je propagace zaměřena, jsou především obyvatelé velkých měst v Česku, kteří hledají únik od horkých letních dnů a chtějí si užít klid a relaxaci v malebné krajině Vysočiny.

Primární cílovkou "Léta na Vysočině" jsou pak především „mladí dospělí“ a k jejich oslovení využívá Vysočina Tourism několika marketingových kanálů. Vizuály kampaně můžete spatřit v červenci a srpnu v populárních magazínech jako KAM v Brně nebo Pragmoon. Aby Vysočinu nikdo nepřehlédl také na cestách, bylo k propagaci využito i umístění na rollingboardech po celé Praze. A samozřejmostí je využití propagačních kanálů v online prostoru. Kampaň přitom probíhá ve spolupráci s národní agenturou CzechTourism.

480x480-B-VT leto2024

Město pálí? Vysočina tě zchladí!

Online propagace hraje důležitou roli v kampani. Využívá sociální sítě a reklamu na www.seznam.cz, aby bylo osloveno co nejširší publikum. Hlavním sdělením kampaně je slogan "Město pálí? Vysočina tě zchladí.", který reaguje na současné teplotní rekordy a nabízí Vysočinu jako ideální místo k ochlazení a odpočinku. Návštěvníky přitom kampaň odkazuje na krajský turistický web www.vysocina.eu/doporucujeme/leto-na-vysocine, kde je čeká nejen souhrnný článek o možných aktivitách, které lze na Vysočině toto léto zažít, ale i tipy na řadu dalších tradičních turistických cílů.  

Vysočina Tourism v posledních měsících prošla několika organizačními změnami. Po složitějším jaru nastoupil od 1. července 2024 do jejího čela nový ředitel Mgr. Zdeněk Navrátil. I přes výzvy, se kterými se tak v posledních měsících bylo nutné v této souvislosti „poprat“, propagace našeho krásného regionu musí běžet kontinuálně dál. I proto Vysočina Tourism věří, že kampaň „Léto na Vysočině“ přiláká řadu nových návštěvníků, kteří ocení krásy naší krajiny, bohatou kulturní nabídku a široké možnosti aktivního odpočinku. Proto: Přijeďte na Vysočinu a nechte se zchladit její atmosférou!

Vizuály kampaně a ukázku rollingboardů naleznete zde.