Analytické a inzertní možnosti v rámci Google
Druhá část kurzu zaměřená na Google nástroje se uskutečnila 6. května 2019 na Krajském úřadě Kraje Vysočina v Jihlavě a účastnilo se jí 15 osob. Tato část rozšířila a volně navázala na předchozí seminář a účastníci se zde nejdříve seznámili s Google Ads, kde byly podrobně rozebrány top nástroje Googlu. Jednalo se o programy podobné Officy balíčkům. Účastníci získali informace o placené reklamě a jejích výhodách i úskalích.
Závěr školení byl zaměřen na orientaci v Google Analytics, které patří mezi nejdůležitější metriky. Účastníci zjistili, jak si založit účet na GA a jak správně připravit a vložit kód pro sledování na svých webových stránkách.
Během kurzu probíhala i praktická ukázka, kde si účastníci mohli některé kroky sami vyzkoušet.
Také tento seminář byl součástí výstupů projektu přeshraniční spolupráce Interreg V-A Rakousko-Česká republika pro programové období 2014-2020 „Památky žijí", číslo projektu: ATCZ31.
Cílem projektu Památky žijí, jehož realizace skončí se závěrem letošního roku, je zlepšit přístup a propagaci kulturního dědictví v regionech Jižní Čechy, Vysočina a také dvou příhraničních rakouských regionech. Vysočina Tourism je jedním z pěti projektových partnerů.
- Více informací Jana Caklová, Vysočina Tourism, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prezentace ke stažení zde.