Vzdělávací semináře se zaměřily na sociální sítě
Téma sociálních sítí a možnosti jejich využití pro marketingové účely je stále aktuálnější. Proto se příspěvková organizace Vysočina Tourism rozhodla zorganizovat vzdělávací semináře zaměřené na nástroje sociálních sítí.
V úterý 18. dubna se v Dělnickém domě v Jihlavě uskutečnil seminář Bezlatný marketing na sociálních sítích, který se zaměřoval na komunikaci značky a obsahu. Bezmála třicítka účastníků se dozvěděla, jak správně vytvářet obsah pro fanoušky, jakým způsobem budovat komunitu příznivců a nechyběly ani ukázky z praxe a názorné příklady.
O týden později, přesněji ve středu 26. dubna na úvodní vzdělávací setkání navazoval seminář Placená reklama na Facebooku (a Instagramu). Řeč byla o snadném a přesném cílení na potenciální zákazníky, o využívání dostupných demografických dat, zájmů i chování. Lektor se zaměřil na to, jak nastavit Business managera, jaké typy kampaní Facebook nabízí a jak je využít neb jaká jsou specifika reklamy na Instagramu. Na závěr nechyběly informace o vyhodnocování a optimalizaci kampaní.
Semináře byly součástí výstupů projektu přeshraniční spolupráce Interreg V-A Rakousko-Česká republika pro programové období 2014-2020 „Památky žijí", číslo projektu: ATCZ31.
- Více informací Jana Böhmová, Vysočina Tourism, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.