Pokračování školení „AI v cestovním ruchu“ přineslo další inspiraci
Digitální nástroje a umělá inteligence se stávají nepostradatelnou součástí moderního marketingu a destinačního managementu. Proto jsme s velkou radostí hostili pokračování školení „AI v cestovním ruchu“, které účastníkům přineslo ještě více praktických tipů a inspirace.
Vysočina je perfektní místo pro aktivní outdoorovou dovolenou, a přesně to jsme se rozhodli dát vědět světu prostřednictvím influencerů, kteří sem dorazili z různých koutů Německa.
Tento týden se v Havlíčkově Brodě konala Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského. Jedná se o jedinečnou příležitost nejen pro studenty středních a vysokých škol z celé Evropy.
Vysočina Tourism je příspěvková organizace zřízená krajem Vysočina v roce 2007 za účelem zajištění koordinace udržitelného rozvoje sektoru cestovního ruchu v kraji Vysočina.
Předmětem činnosti je řízení a organizování analytické činnosti, koordinace spolupráce subjektů cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru, dále komunikace s obchodními partnery a turisty za region, propagace a prezentace regionu.
Našim hlavním komunikačním nástrojem je náš turistický portál www.vysocina.eu, kde se snažíme návštěvníkům nabídnout ucelený přehled všech turistických cílů. Sbíráme data, vyhodnocujeme je a neustále aktualizujeme. Kromě vydávání a distribuce tur. brožur a novin, rozvíjeme online propagaci nejen na sociálních sítích. Dále zajišťujeme činnost filmové kanceláře Vysočina Film Office a kanceláře pro podporu konferenční turistiky Vysočina Convention Bureau, kde vidíme velký potenciál v domácí incentivní turistice.
Vysočina Tourism je držitelem certifikátů v rámci Kategorizace organizací destinačního managementu a Českého systému kvality služeb.