Rozhlasové kampaně 2021
V roce 2021 doposud neproběhla žádná rozhlasová kampaň.
V roce 2021 doposud neproběhla žádná rozhlasová kampaň.
Že Vysočina rozhodně stojí za návštěvu na přelomu května - června připomínaly prosvětlené plochy reklamní grafiky, tzv. rollingboardy, rozmístěny rovnoměrně na hlavních tazích v Praze. Města s památkami UNESCO – Telč, Třebíč, Žďár nad Sázavou, a navíc také krajská Jihlava, Nové Město na Moravě a Bystřice nad Pernštejnem za nemalé finanční spoluúčasti krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism propagovaly atraktivity Vysočiny, akce a lákaly k objevení jedinečného a čistého regionu.
Kampaň, která zahrnovala na 64 ploch, trvala od 23. května do 19. června. Vysočina Tourism se spojila s dalšími partnery. Pražany, ale i turisty, kteří na přelomu květnu a června navštívili Prahu, tak mohli spatřit reklamní plochy na hlavních tazích. Spatřit mohli pohled na město Třebíč, Telč, poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře ve Žďáře nad Sázavou, ale také singletracky v novoměstské Cyklo aréně Vysočina nebo pohled z vyhlídky na Hraběcí stolek. Město Jihlava zvala na 23. ročník akce Havíření, která se koná v červnu.
Rollingboardy v Praze
S počátkem července letošního roku jsme rozmístili reklamní grafické plochy po Praze a Brně. V Praze se jednalo o klasické rollingboardy + digitální plochy ve vestibulech metra, ve stanici Národní. V Brně byly využity billboardové reklamní plochy.
Do této kampaně byly se zapojila města - Bystřice nad Pernštejnem, Chotěboř, Jihlava, Nové město na Moravě, Telč, Třebíč a Žďár nad Sázavou.
Současně vznikla samostatná reklamní kampaň ve spolupráci s CzechTourism.
Rollingboardy - společná kampaň
Rollingboardy - naše kampaň
V červenci proběhla outdoorová kampaň v Praze a v Brně. Reklamní plochy byly rovnoměrně rozmístěny po městech + digitální plochy v Praze ve vestibulech metra stanice Národní.
V roce 2022 došlo ke změně dodavatele a reklamních ploch pro outdoorovou reklamu. Letos byly využity reklamní plochy přímo ve vagónech metra v Praze.
V roce 2018 jsme využili nástroje bannerové kampaně na portálech nakladatelství Economia a na webech společnosti Paseo Group. Bannerová kampaň, kombinovaná reklama i SEO nástroje jsme realizovali prostřednictvím služby Sklik a v online speciálu Blesku Česko a Slovensko „Vydejte se na cestu Československem" jsme připravili tematický PR článek Prožijte letní pohádku na Vysočině.
Ukázka tematických bannerů
Že Vysočina rozhodně stojí za návštěvu po celý měsíc květen připomínaly prosvětlené reklamní grafiky, tzv. city lighty v prostorách pražského metra a jeho nejbližším okolí. Města s památkami UNESCO – Telč, Třebíč, Žďár nad Sázavou, a navíc také krajská Jihlava, Nové Město na Moravě a Bystřice nad Pernštejnem za nemalé finanční spoluúčasti krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism propagovaly atraktivity Vysočiny a lákaly k objevení jedinečného a čistého regionu.
Kampaň, která zahrnovala na 94 ploch, trvala od 1. do 28. května. Vysočina Tourism se spojila s dalšími partnery. Pražany, ale i turisty, kteří v květnu navštívili Prahu, tak lákaly pohádkové centrum Telče, bazilika sv. Prokopa v Třebíči, poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře ve Žďáře nad Sázavou, ale také singletracky v novoměstské Cyklo aréně Vysočina nebo vírská Via Ferrata. Jihlava zvala do Domu Gustava Mahlera a na hudební festival Mahler – Jihlava 2018.
City lighty v Praze
Billboardovou kampaň jsme v roce 2018 využili v rámci projektu Památky žijí ATCZ31. Upozorňovali jsme na kulturní akce, které se konaly na objektech 27 zapojených partnerů projektu. Celkem na sedmi plochách napříč okresními městy jsme v srpnu, v září a v listopadu po dobu celého měsíce visely naše pozvánky.
Billboardy v srpnu
Billboard v září
Billboard v listopadu