Rozhlasové kampaně 2020
V roce 2020 proběhly éterem dva rádiové spoty (20s. a 5s.) po celé České republice. Pro letošní rok jsme využili rádiovou stanici Dálnice.
5s. – krátný rádiový spot
20s. - dlouhý rádiový spot
V roce 2020 proběhly éterem dva rádiové spoty (20s. a 5s.) po celé České republice. Pro letošní rok jsme využili rádiovou stanici Dálnice.
5s. – krátný rádiový spot
20s. - dlouhý rádiový spot
V roce 2020 jsme využili bannerovou kampaň, kombinovanou reklamu, retargeting i SEO nástroje jsme realizovali prostřednictvím služby Sklik. Dále jsme využívali PR články na tématických webových stránkách, které se zaměřují na cestování.
PR články na webových stránkách
PR články na zahraničních webových stránkách
Ukázka tematických bannerů - Seznam
Ukázka bannerů na slevové poukazy
V roce 2019 proběhly dvě etapy rozhlasových spotů. První etapa se týkala propagace Vysočiny filmové. Posluchači mohli poprvé zěnlku, kterou namluvil herec Josef Dvořák zaslechnout nejprve od 1.-7. dubna a poté v druhé části od 10.-16. června. Spoty byly zaměřené na zvýšení povědomí o Vysočině filmové, která je tématem pro rok 2019. Spoty byly vysílány na stanicích Frekvence 1 (pro Jižní Moravu), Hitrádio Vysočina, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá Hora (okolí Orlické hory).
Druhá etapa rádiových spotů se vysílala od 2.-8. září a byla zaměřena na budování značky Vysočina. Vysílacími stanicemi byl Blaník Střední Čechy, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá Hora a Blaník Východní Čechy.
1. etapa – kampaň Vysočina filmová
duben – Vysočina filmová poprvé
červen - Vysočina filmová podruhé
2. etapa – kampaň podpora Vysočiny
září – Kraj Vysočina
Že Vysočina rozhodně stojí za návštěvu na přelomu května - června připomínaly prosvětlené plochy reklamní grafiky, tzv. rollingboardy, rozmístěny rovnoměrně na hlavních tazích v Praze. Města s památkami UNESCO – Telč, Třebíč, Žďár nad Sázavou, a navíc také krajská Jihlava, Nové Město na Moravě a Bystřice nad Pernštejnem za nemalé finanční spoluúčasti krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism propagovaly atraktivity Vysočiny, akce a lákaly k objevení jedinečného a čistého regionu.
Kampaň, která zahrnovala na 64 ploch, trvala od 23. května do 19. června. Vysočina Tourism se spojila s dalšími partnery. Pražany, ale i turisty, kteří na přelomu květnu a června navštívili Prahu, tak mohli spatřit reklamní plochy na hlavních tazích. Spatřit mohli pohled na město Třebíč, Telč, poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře ve Žďáře nad Sázavou, ale také singletracky v novoměstské Cyklo aréně Vysočina nebo pohled z vyhlídky na Hraběcí stolek. Město Jihlava zvala na 23. ročník akce Havíření, která se koná v červnu.
Rollingboardy v Praze
Že Vysočina rozhodně stojí za návštěvu po celý měsíc květen připomínaly prosvětlené reklamní grafiky, tzv. city lighty v prostorách pražského metra a jeho nejbližším okolí. Města s památkami UNESCO – Telč, Třebíč, Žďár nad Sázavou, a navíc také krajská Jihlava, Nové Město na Moravě a Bystřice nad Pernštejnem za nemalé finanční spoluúčasti krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism propagovaly atraktivity Vysočiny a lákaly k objevení jedinečného a čistého regionu.
Kampaň, která zahrnovala na 94 ploch, trvala od 1. do 28. května. Vysočina Tourism se spojila s dalšími partnery. Pražany, ale i turisty, kteří v květnu navštívili Prahu, tak lákaly pohádkové centrum Telče, bazilika sv. Prokopa v Třebíči, poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře ve Žďáře nad Sázavou, ale také singletracky v novoměstské Cyklo aréně Vysočina nebo vírská Via Ferrata. Jihlava zvala do Domu Gustava Mahlera a na hudební festival Mahler – Jihlava 2018.
City lighty v Praze
Billboardovou kampaň jsme v roce 2018 využili v rámci projektu Památky žijí ATCZ31. Upozorňovali jsme na kulturní akce, které se konaly na objektech 27 zapojených partnerů projektu. Celkem na sedmi plochách napříč okresními městy jsme v srpnu, v září a v listopadu po dobu celého měsíce visely naše pozvánky.
Billboardy v srpnu
Billboard v září
Billboard v listopadu
V roce 2018 proběhly dvě intenzivní týdenní kampaně (18.-24. června, 17.-23. září) zaměřené na budování značky Vysočina s heslem „čistý" na stanicích Impuls, Evropa 2, Hitrádio Faktor a Rádio Blaník. Posluchači dle vybraných rozhlasových stanic mohli slyšet tři tematické spoty zaměřené na rodiny s dětmi, mladé sportovce a aktivní starší.
Kampaň červen – Adrenalin, ZOO Jihlava, Krásy Vysočiny
Kampaň září - spot 1, spot 2, spot 3
Rozhlasovou reklamu jsme využili i jako pozvání na oslavu desátých narozenin Vysočina Tourism. Spot běžel na Hitrádiu Vysočina intenzivně necelý týden před akcí – tedy sobotou 15. září. Spot ke stažení
Rozhlasové spoty využíváme i v propagaci aktivit projektu Památky žijí. V roce 2018 jsme prostřednictvím regionálních stanic zvali na konkrétní kulturní akce, které se konaly na objektech 27 zapojených partnerů projektu z Vysočiny.
Květen Spot 1 Spot 2 Spot 3 Spot 4 Spot 5 Spot 6
Červen Spot 1 Spot 2 Spot 3 Spot 4 Spot 5
Červenec Spot 1 Spot 2 Spot 3 Spot 4 Spot 5
Srpen Spot 1 Spot 2 Spot 3 Spot 4 Spot 5 Spot 6
ZáříSpot 1 Spot 2 Spot 3 Spot 4 Spot 5 Spot 6
ŘíjenSpot 1 Spot 2 Spot 3 Spot 4 Spot 5 Spot 6 Spot 7
ListopadSpot 1, Spot 2 Spot 3 Spot 4 Spot 5
V roce 2019 jsme využili nástroje bannerové kampaně na portálech nakladatelství Economia. Bannerovou kampaň, kombinovanou reklamu, retargeting i SEO nástroje jsme realizovali prostřednictvím služby Sklik.
Ukázka tematických bannerů - Economia
Propagace Filmové Vysočiny
PR články na webových stránkách