V roce 2019 jsme využili nástroje bannerové kampaně na portálech nakladatelství Economia. Bannerovou kampaň, kombinovanou reklamu, retargeting i SEO nástroje jsme realizovali prostřednictvím služby Sklik.
V roce 2020 jsme využili bannerovou kampaň, kombinovanou reklamu, retargeting i SEO nástroje jsme realizovali prostřednictvím služby Sklik. Dále jsme využívali PR články na tématických webových stránkách, které se zaměřují na cestování.
V roce 2019 proběhly dvě etapy rozhlasových spotů. První etapa se týkala propagace Vysočiny filmové. Posluchači mohli poprvé zěnlku, kterou namluvil herec Josef Dvořák zaslechnout nejprve od 1.-7. dubna a poté v druhé části od 10.-16. června. Spoty byly zaměřené na zvýšení povědomí o Vysočině filmové, která je tématem pro rok 2019. Spoty byly vysílány na stanicích Frekvence 1 (pro Jižní Moravu), Hitrádio Vysočina, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá Hora (okolí Orlické hory).
Druhá etapa rádiových spotů se vysílala od 2.-8. září a byla zaměřena na budování značky Vysočina. Vysílacími stanicemi byl Blaník Střední Čechy, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá Hora a Blaník Východní Čechy.